الاثنين، 17 مارس 2008

الكحرتة الابدية(الجزء الاول بعد الكحرتة)

تررررررررررن -جرس الباب يا منيل قوم افتح بدل ما انت عامل زى الكرسى اللى انت قاعد عليه كده

-طيب..منا قايم اهه انتى مبتصبريش ابدا كنت بعمل داونلود

-والله منا فاهمة اى حاجة منك

تررررررررررررن "جرس الباب لسه بيرن"

-ايوة مين اللى بيخبط؟

-بيخبط مين يا ابن ال..... انت مش سامع الجرس!؟

-مين اللى بيرن الجرس........استريحتى!؟

"من برة" -انا ياهبل منك ليها افتح ياض

"من جوة" -ده بابا قومى افتحيله بسرعة"يهمس"لازم الحق اقفل النت"يدخل جوة بسرعة"

-ايوة حاضر جاية اهوه

-انتو اطرشتوا ولا ايه كل ده و مسمعتوش؟"شكله متنرفز قوى"

-معلش يا خويا اصل احنا كنا مشغولين شويه

-مشغولين فى ايه يا وليه وفين الواد ابنك انا لسه كنت سامع صوته

-دخل جوه يقفل اللى اسمه ايه ده اللى فتحه

-هوه ايه اللى فتحه ياوليه انتى

يخرج الابن من جوه-بابا؟..حمد الله على السلامه0 انت جيت؟!

-بس ياض يا مهووش انت إيه اللى امك بتقوله ده

-امى؟؟"يبص لها بصه اللى حس بالخيانه"قالت ايه امى

-هو ايه اللى انت كنت فاتحه ورحت تقفله ده

يبص ببلاهه -فاتحه؟! ورحت أقفله؟! -يبص لمامته تانى ويغمز لها من تحت لتحت-أأأ الشباك

-شباك؟؟ "طبعا ابوه مش مصدق"

-اه اصل الشباك كان جايب سقعه

-سقعه مين يا اهبل دانا هطلع من هدومى من الحر

-ماهو انا كنت طالع من هدومى و....... ملحقش يكمل الجمله عشان ابوه اداه قلم بس ايه رن فى صرصور ودنه

الابن برضه -ايه هو ده انت بتضربنى ليه؟

الاب طبعا -ناعام"بيشرشح"بضربك ليه لهو انت مش عارف ياروح ماما

-لأ مش عارف وبعدين مش من حقك تضربنى.. طبعا خد قلم كمان

-ورينى بقى هتعمل ايه.. هاتى الحزام ياوليه

الام بقى -معلش يا خويا هو مش هيعمل كده تانى..للابن..بوس راس ابوك

-مش بايس هو انا اللى ضربته ولا هو اللى ضربنى؟

يا ريت محدش يسألنى ع اللى حصل



هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

شاعرة و كاتبة
دا إيه الحلاوة دي

أنا ف انتظار باقي الكحرتة .. لما نشوف

Khadieja Eshra يقول...

شكرا انك بتعبرنى على فكرة انتو بترفعوا روحى المعنوية بتحسسونى انى انفع
عموما فيه كمان 5 اجزاء من الكحرتة الابدية بس للاسف لسه منشرتهمش عموما اول ما انشرهم هبقى اقولك