الخميس، 3 أبريل 2008

الكحرتة الابدية(الجزء الثانى بعد الكحرتة)

طبعا الواد بعد ما اخد اللى فيه النصيب-العلقة طبعا-ابوه طرده علطول و هو كمان حلف ماهو داخله البيت تانى "غير عشان ياخد فلوس من ماما طبعا" المهم ولاد الحلال اتدخلوا من ناحية و الام من ناحية و ده الحوار اللى حوروه ع الراجل ابوه
-معلش انت الكبير برضه ده عيل و طايش
-اه و النبى طايش يا خويا
-بس يا ولية و روحى اعملى شاى للناس
-حاضر يا خويا
-ايه يا رجاله كنا بنقول ايه
-كنا بنقول انت الكبير
-لايونكن الواد ده يدخل البيت تانى "مع الاعتذار لمصطفى شعبان"
-معلش هو اكيد هييجى يبوس على راسك و ايدك كمان "ابقوا قابلونى"
-لو مكنتش تحلف بس "بيتلكك"
-لولولولولولولولولولوى
-خشى جوة يا ولية لحسن تحصلى ابنك
-حاضر يا خويا "محدش يسألنى هى ليه دايما بتقوله يا خويا لان ده خيال المؤلف"
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الواد شلضم صبى الميكانيكى راح يجيب بسلامته من عند جدته "تيته يعنى" عشان يرجعه لابوه و ده الحوار اللى حوره هو و سيكا ع الواد
-ترررررررررررررن تررررررررررررررررررررررررن
-ايوة يابنى مين ع الباب
-احنا اصحاب الواد يا تيته
-حادر يابنى سوانى و كايه "معلش اصل طقم السنان وقع"
-الواد هنا يا تيته ولا نزل مع البت سوسو؟
-لا متلقح جوة ع اللى اسمه ايه ده و الله منا عارفة هو بيعمل ايه
يدخلوا عليه فجأة زى الافلام الاجنبى
-بتعمل ايه ياض يلا قوم روح
-مش قايم الا اما ييجى هو يصالحنى
-ده ابوك برضه يابنى00شاور عقلك
-لا يا عم ده ضربنى
-معلش ده قاعد بيعيط من ساعتها مستنيك تروح
-خلاص00 خلاص 00انا موافق "عجبته بيعيط قوى"

*و ادوا الواد لابوه

هناك تعليقان (2):

SKOBL- Little Lazy Me يقول...

على فكرة أنا كنت فعلا جيت وعلقت مرتين و كل مرة التعليق يروح مش عارف فين .. المهم المرادي بعتت الواد شلضم صبي الميكانيكي يجيب التعليق .. بجد البوست حلو أوي .. على فكرة فعلا الطريقة دي هي الطريقة المصرية الأصيلة لحل المشاكل .. انك تنيم كل واحد بالكلام .. و تقولله ان التاني ندمان و انه معترف بغلطته .. أنا شفت ناس كتير أوي بتحل مشاكل كده .. بس ده مش صح .. بس أنا عجبتني أوي حتة بيعيط دي .. بجد بوست حلو كملي كحرتة ..
و احنا منتظرين حلقات جديدة ..
و لك كل التحيات

Khadieja Eshra يقول...

ربنا يسهل انشاء الله الحلقات اللى جاية هحاول انزلها فى اقرب وقت
بالنسبة للتعليقين اللى فاتوا انا كمان معرفش هما راحوا فين شكل شلضم بوظ المدونة و خرملى التنك بتاع التعليقات
بس انا هتصرف معاه